Theaboz

Hej, jag Ă€r en 13 Ă„ring tjej som heter Thea. PĂ„ min blogg lĂ€gger jag ut massa olika inlĂ€gg, allt frĂ„n mina trĂ€ningar till dagens outfit. PĂ„ fritiden brukar jag trĂ€na simning och blogga. Jag hoppas du vill fortsĂ€tta följa min blogg❀

Tillbaka💘

Publicerad 2016-10-20 07:23:14 i AllmÀnt,

Hejjj! Jag har sagt minst 3 gÄnger att jag Àr tillbaka men nu Àr jag det pÄ riktigt haha! Det har hÀnt en hel del faktiskt! Nu bor jag i Malmö och gÄr i 7:an. Flytten osv har gÄtt bra och jag har massor av kompisar. Men skolan e tuff och det Àr mycket mera lÀxor och prov osv.
Min blogg kommer se ganska annorlunda ut jag kommer inte uppdatera lika mycket men jag kommer dÀremot lÀgga ner mer tid pÄ bilderna och pÄ det jag skriver. SÄ det kommer komma cirka 1/2 inlÀgg per dag. För förut kÀndes det som att jag la upp nÄgot bara för att lÀgga upp nÄt men sÄ ska det inte vara nu!
Hoppar du kommer gilla sĂ„ ses vi bye😘

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela