Theaboz

Hej, jag är en 13 åring tjej som heter Thea. På min blogg lägger jag ut massa olika inlägg, allt från mina träningar till dagens outfit. På fritiden brukar jag träna simning och blogga. Jag hoppas du vill fortsätta följa min blogg❤️

Ny bok och nytt hår💇🏼

Publicerad 2016-10-22 16:39:01 i Allmänt,

Hejhej! Idag har jag varit på stan och jag köpte boken som ni ser på ena bilden. Boken heter "Miss Peregrines hem för besynnerliga barn" och det är Ranson Riggs som har skrivit den. Den verkar riktigt bra och jag återkommer såklart med en resension på den. Jag köpte också en ansiktsmask i alovera och två väldigt små doft ljus från Yankee Candle.
Priser - boken 89kr, ansiktsmasken 2 för 20kr, doftljuen 10kr st.
Jag klippte mig också men bara topparna så. Jag bad mamma locka till det bara för att det skulle se fint ut på bild haha. {min mamma är frisör}.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela