Theaboz

Hej, jag Ă€r en 13 Ă„ring tjej som heter Thea. PĂ„ min blogg lĂ€gger jag ut massa olika inlĂ€gg, allt frĂ„n mina trĂ€ningar till dagens outfit. PĂ„ fritiden brukar jag trĂ€na simning och blogga. Jag hoppas du vill fortsĂ€tta följa min blogg❀

Friluftsdag och sovmorgon🌚

Publicerad 2016-10-21 09:04:53 i AllmÀnt,

Hejj! Idag har vi sovmorgon till 10:30, sÄÄÄÄ skönt! Jag vet inte riktigt vad vi ska gör men vi ska iaf cykla till hyllie hÀr i Malmö. SÄ förhoppningsvis blir det kul! Men det som Àr trÄkigt Àr att det regnar ganska mycket. Men som tur Àr ska vi vara inne och göra lite roliga aktiviteter!
Tröjan Ă€r frĂ„n adidas och jag köpte den pĂ„ stadium för ungefĂ€r 500kr och vĂ€skan/idrottspĂ„sen Ă€r ocksĂ„ frĂ„n stadium och kostade 179kr👅

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela