Theaboz

Hej, jag är en 13 åring tjej som heter Thea. På min blogg lägger jag ut massa olika inlägg, allt från mina träningar till dagens outfit. På fritiden brukar jag träna simning och blogga. Jag hoppas du vill fortsätta följa min blogg❤️

Månadsfavoriter - mars

Publicerad 2016-03-31 14:07:09 i Allmänt,

Nu är det snart april (imorn)  det känns så bra förutom att både matte o engelska nationella är i april. Men har kommer iallafall mina favoriter för månaden det blev inte så mycket men lite iallafall.



Först är det mina två nya byxor från adidas ena är ett par tajts och dom andra är ett par vanligs adidas byxor helt enkelt. 


Det andra är en tröja från lager 157 som passar till allt. Den är stickad och verkligen så fin!


Jag har inte använt så mycket skönhetsprodukter men det jag har använt nästan varje dag är den här maskaran från maybeline. 


Sen är det min skor från adidas såklart och jag merker att jag köper mer adidas nu för tiden. Dom här är i alla fal sjuk bekväma och snygga! 


Den app jag använt mest dena månad är helt klart Pinterest och jag har pratat om den förut. Man får jättemycket insperation och jag kan sitta med den i flera timmar. 

ILYSM❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela