Theaboz

Hej, jag är en 13 åring tjej som heter Thea. På min blogg lägger jag ut massa olika inlägg, allt från mina träningar till dagens outfit. På fritiden brukar jag träna simning och blogga. Jag hoppas du vill fortsätta följa min blogg❤️

Glad påsk

Publicerad 2016-03-26 10:07:29 i Allmänt,

Glad påsk!
Idag är det då påsk men vi ska fira det mer imorn! Jag fick också lite påsk presenter eller vad man ska säga. Så det jag fick var:


Först fick jag den här klänningen eller vad man ska säga. Den är super snygg och skön. Som ni kanske ser är den öppen på sidan vilket för den lite unik. 


Sen fick jag lite pengar och en choklad hare. 

Så tack mamma och pappa jag är jätteglad över det jag fick💗

ILYSM❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela