Theaboz

Hej, jag är en 13 åring tjej som heter Thea. På min blogg lägger jag ut massa olika inlägg, allt från mina träningar till dagens outfit. På fritiden brukar jag träna simning och blogga. Jag hoppas du vill fortsätta följa min blogg❤️

Daniel Wellington klocka!

Publicerad 2016-03-29 13:13:32 i Allmänt,




Jag har då köpt en nya klocka från Daniel Wellington! Den är super fin och jag har aldrig haft en snygg klocka så jag är jätteglad över den. Jag köpte den på smycka för 995kr och det var den sista som fanns kvar så jag blev jätteglad! Den som jag köpte är i silver den finns även i rosguld. Det som är så bra med just dom här klockorna är att man kan byta banden, så jag kommer köpa lite olika band som jag kan byta mellan. 

ILYSM❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela