Theaboz

Hej, jag Ă€r en 13 Ă„ring tjej som heter Thea. PĂ„ min blogg lĂ€gger jag ut massa olika inlĂ€gg, allt frĂ„n mina trĂ€ningar till dagens outfit. PĂ„ fritiden brukar jag trĂ€na simning och blogga. Jag hoppas du vill fortsĂ€tta följa min blogg❀

Thea tipsar: Pinterest🌮

Publicerad 2016-01-31 22:19:34 i AllmÀnt,





Jag tipsar vĂ€rkligen appen Pinterest! Det Ă€r en inspo app som finns pĂ„ AppStore och det Ă€r sĂ„klart kostnatfritt. Som sakt fĂ„r man jĂ€ttemycket inspo, allt frĂ„n roliga citat till fina sommarbilder. För er som undrar kan man oxĂ„ logga in pĂ„ Pinterest via en dator. SĂ„ ladda ner Pinterest men jag varnar man blir beroende😂. 

ILYSM

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela