Theaboz

Hej, jag Ă€r en 13 Ă„ring tjej som heter Thea. PĂ„ min blogg lĂ€gger jag ut massa olika inlĂ€gg, allt frĂ„n mina trĂ€ningar till dagens outfit. PĂ„ fritiden brukar jag trĂ€na simning och blogga. Jag hoppas du vill fortsĂ€tta följa min blogg❀

Tillbaka💘

Publicerad 2016-08-31 10:22:26 i AllmÀnt,

Ja jag Àr tillbaka! Jag kommer dock bara publicera 1/2 inlÀgg per dag eftersom jag gÄr i skolan och har trÀningar. SÄ nu bor jag i Malmö, det var för mycket att blogga mitt i flytten sÄ jag börjar nu istÀllet! Min blogg kommer handla om mitt liv fast jag kommer lÀgga ner mer tid pÄ varje inlÀgg och bilderna ska blir mycket bÀttre det lovar jag! SÄ jag hoppas att ni Àr lika taggade som jag Àr?!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela