Theaboz

Hej, jag är en 13 åring tjej som heter Thea. På min blogg lägger jag ut massa olika inlägg, allt från mina träningar till dagens outfit. På fritiden brukar jag träna simning och blogga. Jag hoppas du vill fortsätta följa min blogg❤️

Tröttnat

Publicerad 2016-04-01 16:27:25 i Allmänt,

Hej, idag kommer det ett kanska tråkigt inlägg dom handlar om att jag har tröttnat på att blogga. Det var inte liktigt min grej eftersom jag inte gillar att skriva .. Men det jag gillar är att prata så jag funderar på att starta en youtube kanal! Det verkar sjukt kul och jag älskar att redigera! Så vi får se hur det blir med allt. Men det kommer såklart mer inlägg men jag kommer inte alls komma lika många. Jag återkommer om vad som ska hända helt enkelt.

ILYSM❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela